Choose language

Uitgelichte onderwerpen

Highlights versie 2025

Update aanvragen

Update procedure

Service Pack procedure

Controleren en herstellen administratie

Zoeken, filter en weergaven beheren

Systeemeisen en Performance

Visma-diensten activeren

TeamViewer en Filecap

Teamviewer logo

TeamViewer - Remote Support

  • Door gebruik van Teamviewer Quicksupport geeft u Visma toestemming om mee te kijken op uw beeldscherm(en) en indien gewenst, de controle van uw computer tijdelijk over te nemen.
  • De verbinding kan alleen na uw expliciete toestemming worden gemaakt.
  • U behoudt het recht om de controle over uw computer op elk gewenst moment terug te nemen.
  • Visma respecteert uw privacy maar ook die van uw klanten. Daarom is elke medewerker van Visma gehouden aan een geheimhoudingsverklaring.
  • De verbinding via Teamviewer is altijd eenmalig en kan, nadat de sessie is beëindigd, alleen opnieuw  worden aangevraagd door uzelf.
Filecap logo

Filecap - Bestanden uploaden

  • Door uw bestanden te uploaden geeft u Visma toestemming om deze bestanden in te zien.
  • Te delen bestanden worden opgeslagen op onze server.
  • De bestanden zijn extra veilig doordat zij versleuteld opgeslagen worden.