Choose language

Uitgelichte onderwerpen

Highlights versie 2025

Update aanvragen

Update procedure

Service Pack procedure

Controleren en herstellen administratie

Zoeken, filter en weergaven beheren

Systeemeisen en Performance

Starten met AutoInvoice en FAQ

TeamViewer en Filecap

Teamviewer logo

TeamViewer - Remote Support

  • Door gebruik van Teamviewer Quicksupport geeft u Visma toestemming om mee te kijken op uw beeldscherm(en) en indien gewenst, de controle van uw computer tijdelijk over te nemen.
  • De verbinding kan alleen na uw expliciete toestemming worden gemaakt.
  • U behoudt het recht om de controle over uw computer op elk gewenst moment terug te nemen.
  • Visma respecteert uw privacy maar ook die van uw klanten. Daarom is elke medewerker van Visma gehouden aan een geheimhoudingsverklaring.
  • De verbinding via Teamviewer is altijd eenmalig en kan, nadat de sessie is beëindigd, alleen opnieuw  worden aangevraagd door uzelf.
Filecap logo

Filecap - Bestanden uploaden

  • Door uw bestanden te uploaden geeft u Visma toestemming om deze bestanden in te zien.
  • Te delen bestanden worden opgeslagen op onze server.
  • De bestanden zijn extra veilig doordat zij versleuteld opgeslagen worden.