Choose language

Wijzigen licentie- of contactgegevens

Iedere AccountView licentie bestaat uit een licentienaam en een serienummer. Indien u verhuist of een nieuwe rechtsvorm of handelsnaam krijgt, dient u deze wijzigingen door te geven zodat wij zorgen dat uw licentie en het gebruiksrecht hierop in orde zijn.

Modulesamenstelling wijzigen

Software verandert snel: wijzigingen in wet- en regelgeving, vernieuwingen op uw vakgebied of technologische ontwikkelingen, al deze factoren zijn van invloed. Visma zorgt ervoor dat uw software up-to-date blijft. Zo kunt u optimaal blijven werken met de oplossing die u gewend bent. 

Hoe zeg ik mijn licentie op?

Indien uw organisatie besluit om AccountView op te zeggen, kunt u via onderstaande link lezen bij wie en hoe u dit moet doen.

Factuurvragen

Vindt alle antwoorden op veelgestelde vragen over uw onderhoudsfactuur voor AccountView en andere Visma diensten

Ik wil mij aanmelden op het e-News

Eens per kwartaal verzenden wij het e-news van AccountView. Hierin wordt u op de hoogte gehouden van updates, tips en ander relevant nieuws voor AccountView.

Update aanvragen

Voor elke nieuwe versie van AccountView, heeft u nieuwe licentiecodes nodig om deze te kunnen installeren. Vraag de update aan voor de laatste versie om te profiteren van de nieuwste functionaliteit en compatibel te blijven met uw Windows, Office en andere integraties.

FAQ Customer Service

Wilt u uw meest recente licentiegegevens opvragen, of controleren of er voor u een licentie van een nieuwere AccountView versie beschikbaar is, dan gaat u naar Opties > Licentie downloaden.
Volg de stappen in het scherm om de pdf met de laatste licentiecodes te downloaden. Deze heeft u nodig indien u een update wilt uitvoeren van AccountView.
U weet dat er een recentere versie voor u beschikbaar is wanneer u in Infoline een groene button met "download uw <versienr> licentie" ziet.

Wanneer u een AccountView licentie hebt, dan heeft u een uniek serienummer en een AccountView leverancier. Daarnaast draait AccountView op een specifieke versie.
Wanneer u contact met ons opneemt, vragen wij u om uw serienummer op te geven en in sommige gevallen hebben wij ook uw versienummer nodig.
Het serienummer en uw gebruikte versie vindt u in AccountView onder Help > Info.
Uw AccountView leverancier ziet u staan op Help > Infoline rechts onder in het Infoline venster.

AccountView is modulair opgebouwd. U kunt modules uitbreiden maar wellicht ook modules opzeggen. Als u wilt weten welke modules u op dit moment volgens onze licentieadministratie in uw licentie heeft, dan kunt u deze gemakkelijk opvragen door in AccountView te kiezen voor Opties > Licentie downloaden en vervolgens te klikken u op de knop Modulesamenstelling downloaden. U krijgt dan een PDF met de precieze samenstelling van uw licentie.

Let op: dit overzicht kan afwijken van de modulesamenstelling die u geactiveerd hebt. Dit kan voorkomen wanneer u de laatste licentiecodes nog niet hebt ingevoerd in uw AccountView omgeving.

Als u AccountView opstart, start in de meeste gevallen Infoline op. We begrijpen dat u snel aan het werk wilt en dat u Infoline niet altijd aandachtig gaat lezen. Maar mocht er iets  met AccountView zijn, dan is Infoline de eerste plek om te kijken of daar iets over aangekondigd wordt.

U kunt Infoline openen via Help > Infoline.

  • Infoline is een direct informatiekanaal voor AccountView-gebruikers.  Zo leest u hier berichten over updates, tips en trucs, nieuwe functies of aanpassingen in diensten.
  • U kunt hier direct een vraag stellen aan support.
  • U vindt uw licentiegegevens en uw AccountView leverancier.