AccountView Customer Service
Onze customer service staat voor u klaar om uw vragen over uw licentie te beantwoorden.
Wilt u een wijziging in uw gegevens doorgeven, of heeft u vragen over de inhoud van uw licentie? Wij zorgen dat uw vraag wordt beantwoord. De meest voorkomende vragen staan hieronder beantwoord. Vindt u niet wat u zoekt? Vult u dan het contactformulier in. U krijgt binnen twee werkdagen bericht van ons.
Waar vind ik de licentiegegevens?
Serienummer, versie en leverancier
Wanneer u een AccountView licentie hebt, dan heeft u een uniek serienummer en licentienaam. Wanneer u iets wilt wijzigen in uw licentie of contact met ons opneemt, vragen wij u om uw serienummer en in sommige gevallen hebben wij ook uw versienummer nodig. Het serienummer en uw gebruikte versie vindt u in AccountView onder Help > Info:
U kunt het serienummer tevens vinden via Infoline (Help > Infoline). Ook de naam van uw AccountView leverancier vindt u hier terug. Deze gegevens staan rechts onderin Infoline.
Hoe wijzig ik mijn licentie- of contactgegevens?
wijziging adres of bedrijfsnaam
Iedere AccountView-licentie bestaat uit een licentienaam en een serienummer. De licentienaam is opgebouwd uit de bedrijfsnaam en de plaatsnaam van uw onderneming. Uw licentienaam is gebonden aan uw bedrijf en staat voor uw gebruiksrecht van AccountView. Dit gebruiksrecht is niet overdraagbaar, zoals aangegeven in onze leveringsvoorwaarden.
Mocht er een wijziging optreden binnen uw organisatie (bijvoorbeeld een nieuw adres of een naamswijziging) die van invloed is op de licentienaam, dan kunt u middels het wijzigingsformulier een verzoek indienen voor het wijzigen van de licentienaam.
Na het versturen van het formulier ontvangt u van ons bericht met de status van uw verzoek. Visma Software behoudt zich het recht voor de wijziging af te keuren indien de aanvraag niet aan onze voorwaarden voldoet.
Hoe wijzig ik de modulesamenstelling?
modules opzeggen of uitbreiden
Software verandert snel: wijzigingen in wet- en regelgeving, vernieuwingen op uw vakgebied of technologische ontwikkelingen, al deze factoren zijn van invloed. Visma zorgt ervoor dat uw software up-to-date blijft. Zo kunt u optimaal blijven werken met de oplossing die u gewend bent.
U kunt zowel modules opzeggen als toevoegen om altijd de juiste functionaliteit te hebben.
Ga naar de pagina "Licentiesamenstelling wijzigen of opzeggen" waarop u uitleg vindt over het aanpassen van uw modulesamenstelling.
Hoe zeg ik mijn licentie en onderhoud op?
Indien uw organisatie besluit om AccountView op te zeggen, kunt u via onderstaande link lezen bij wie en hoe u dit moet doen.
Ga naar de pagina "Licentiesamenstelling wijzigen of opzeggen" waarop u uitleg vindt over het opzeggen van uw AccountView licentie.
Factuurvragen
vragen over AccountView facturen
Vindt alle antwoorden op veelgestelde vragen over uw onderhoudsfactuur voor AccountView en andere Visma diensten
Ga naar de pagina "Factuurvragen AccountView" waarop u antwoorden vindt op veelgestelde factuurvragen.
Ik wil op de hoogte blijven van nieuws, tips en trucs. ontvangen in Infoline
E-news en Infoline
Eens per kwartaal verzenden wij het e-news van AccountView. Hierin wordt u op de hoogte gehouden van updates, tips en ander relevant nieuws voor AccountView.
Indien u deze wilt ontvangen of de laatste nieuwsbrieven wilt lezen, gaat u dan naar de pagina "E-news en Infoline
Waar vindt ik mijn licentiecodes?
licentieformulier downloaden
Wilt u uw licentiegegevens opvragen, of controleren of er voor u een licentie van een nieuwere AccountView-versie beschikbaar is, dan gaat u naar Opties > Licentie downloaden.
Als voor u een nieuwere AccountView-versie beschikbaar is, dan ziet u onderstaand venster. Via dit venster kunt u een overzicht opvragen van nieuwe functionaliteit in AccountView, evenals de updateprocedure. Door het volgen van de stappen uit de updateprocedure kunt u AccountView zelf updaten. Via de updateprocedure leest u veelgestelde vragen over het updaten en kunt u het installatiebestand van de nieuwe AccountView-versie ophalen.
Wilt u graag assistentie bij het updaten? Neem dan contact op met uw leverancier.