Modulesamenstelling wijzigen
Hebt u behoefte aan specifieke functionaliteit en twijfelt u of AccountView aan uw wensen blijft voldoen? Net als uw bedrijf is onze software altijd in ontwikkeling. Wij voorzien u graag van vakkundig advies en denken met u mee in oplossingen die bij uw situatie passen, zoals wellicht werken in de cloud.
Twijfelt u over uw huidige licentiesamenstelling en wilt u modules toevoegen of modules opzeggen die u niet langer gebruikt? Neem dan contact op met uw AccountView-leverancier, die u helpt uw licentiesamenstelling te herzien op basis van uw huidige doelstellingen en projecten.
U kunt de meeste modules ook zelf direct vanuit AccountView bestellen.
Selfservice in AccountView
In de laatste versies van AccountView zijn diverse verbeteringen doorgevoerd om het u makkelijker te maken om zaken direct vanuit AccountView te regelen. Zo kunt u bijvoorbeeld zelf rechtstreeks vanuit AccountView aanvullende functionaliteit bestellen en alle gegevens voor het updaten naar een nieuwe versie opvragen.
Zelf extra modules bestellen
In bijgaand filmpje ziet u hoe eenvoudig het is om zelf extra modules te bestellen rechtstreeks vanuit AccountView:
Licentie opzeggen
Uw onderhoudsabonnement wordt jaarlijks vooraf betaald en verlengd aan de hand van de ingangsdatum, die wij aanhouden als vervaldatum. Houd u rekening met een opzegtermijn van één maand vóór deze vervaldatum. U kunt deze vinden op de factuur van Visma Software achter Ingangsdatum onderhoud.
Tussentijds opzeggen is onder specifieke voorwaarden alleen mogelijk, onder meer bij een overstap naar een ander abonnement van Visma.
Inzage in uw administratie na opzegging?
Het opzeggen van het onderhoudsabonnement van uw kooplicentie heeft tot gevolg dat u geen aanspraak op onderhoud meer kunt maken. U behoudt het recht om de software te blijven gebruiken voor raadpleging- en archiveringsdoeleinden, maar u mag geen nieuwe boekjaren meer aanmaken of nieuwe boekingen invoeren.